• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
    15
  • کد خبر : 3695
  • 02 دی 1399 - 11:18

شیوه نامه اجرایی جلد ۱۱ ، جذب و نگهداری دانش آموزان

برای دریافت فایل pdf شیوه نامه ۱۱ به انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

شیوه نامه 11 جذب و نگهداری دانش آموزان

مقدمه

تعلیم و تربیت : برای کامل شدن جریان تعلیم و تربیت در یک دوره آموزش عمومی لازم است . دانش‌آموزان تحت تربیت محکم و پیوسته ۱۲ ساله قرار داشته باشند . قطعاً گسست هایی که در بین یک دوره کامل پیش بیاید . در نتیجه کار تاثیر قابل ملاحظه خواهد داشت . لذا شایسته است . هر موسسه فرهنگی که دغدغه تربیت دینی و آموزشی فرزندان خانواده های همسو و معتقد به تربیت دینی را دارد. شیوه اتخاذ کند تا بتواند هرچه بیشتر دانش آموزان ورودی به دبستان را تا پایان دوره دبیرستان تحت تعلیم و تربیت داشته باشد.

تعلیم و تربیت

فصل هفتم راهکار ۲۱-۷ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ناظر به این حلقه مفقوده است .که لازم است به جد مورد توجه قرار گیرد . اولویت بخشی به رویکرد مدیریت مجتمع های آموزشی و تربیتی به منظور اعمال مدیریت یکپارچه تربیتی در طول مدت تحصیل دانش‌آموزان در این مسیر باید عوامل و موانع را شناخت در هر زمینه مسئولیت هر بخش را به درستی تدوین و اجرا نمود .

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش :

تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر آرمان‌های بلند نظام اسلامی باید معطوف به چشم‌اندازی باشد. که در افق روشن ۱۴۰۴ ترسیم‌گر ایرانی توسعه یافته با جایگاه اوّل اقتصادی، علمی و فن‌آوری در سطح منطقه با هویتی اسلامی انقلابی، الهام بخش جهان اسلام همراه با تعاملی سازنده و مؤثر در عرصه روابط بین المللی است.

تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه‌جانبه در تمام ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی است. احراز عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیرساخت‌های تعالی پیشرفت همه‌جانبه کشور و ابزار جدی برای ارتقاء سرمایه انسانی شایسته کشور در عرصه‌های مختلف است.

اهداف

۱ – انتخاب مدل صحیح و کامل تربیتی برای پیوستگی تربیتی و آموزشی دانش آموزان یک دوره دوازده ساله .

۲ – ایجاد صمیمیت و حس تعاون به دانش آموزان یک دوره دوازده ساله آموزشی به منظور پشتیبانی اعتقادی ، خانوادگی ، فرهنگی و اقتصادی از یکدیگر در حین و حتی پس از دوران تحصیل.

برای دریافت شیوه نامه ۱۱ اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=3695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.