• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
    3
  • کد خبر : 7001
  • 06 آذر 1401 - 15:48

دیدار اعضاء دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی با آقای کریمیان

این دیدار صمیمانه با حضور حجت الاسلام مجیدی نماینده کمیته ستاد همکاری های حوزه آموزش و پرورش و معاونین محترم آموزش متوسطه آقای علیجانی، فرهنگی و پرورشی سرکار خانم سجادی، آقایان قربانی (کارشناس مسئول آموزش متوسطه) و نعیمی (کارشناس مسئول قرآن اداره کل) در دفتر مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران جناب آقای کریمیان برگزار شد.

دیدار اعضاء دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی با آقای کریمیان
دیدار اعضاء دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی با آقای کریمیان

پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و بیانات حجت الاسلام مجیدی راجع به اهمیت و ضرورت رشته و مدارس معارف اسلامی، جناب آقای سعیدی نژاد چند پیشنهاد به شرح ذیل ارائه کردند: راهکارهای تقویت و توسعه کتابخانه مدارس و ارائه فرصتی به مدیران برای بیان نظرات و پیشنهادهایشان، معرفی مساجد واجد شرایط برای برگزاری اعتکاف دانش آموزان، استمداد از روحانیون طرح امین برای معرفی چهره به چهره رشته علوم و معارف اسلامی و جذب نخبگان به رشته معارف.
همچنین آقای قماشچی مدیر دفتر پشتیبانی و عضو کمیته مدارس معارف شورای عالی آموزش و پرورش با توجه به کسب رتبه چهارمی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۱ تقدیرنامه دبیرکل شورای عالی را به آقای کریمیان اهدا کردند. مدیر دفتر پشتیبانی مدارس معارف اسلامی با ارائه گزارشی مختصری از عملکرد دفتر پشتیبانی در سال گذشته وضعیت مدارس معارف اسلامی دولتی شهر تهران در جذب دانش آموزان جدید را ناخوشایند دانست و از آقای کریمیان درخواست کرد برای توسعه کمی و کیفی مدارس معارف، دفتر پشتیبانی به روسای مناطق آموزش و پرورش شهر تهران معرفی و با آنان همکاری شود.

دیدار اعضاء دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی با آقای کریمیان
دیدار اعضاء دفتر پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی با آقای کریمیان


همچنین آقای فاضل پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی از دانش آموزان متدین و مستعد مناطق شهر تهران برای ورود به رشته علوم و معارف اسلامی را مطرح کردند.
معاونین آموزشی و پرورشی اداره کل نیز بر معرفی رشته و آینده تحصیلی به دانش آموزان تاکید نموده و معرفی خروجی و موفقیت های از ضرورت های رشد آن برشمردند.
در پایان این دیدار، آقای کریمیان ضمن تشکر از زحمات همکاران بر توسعه کمی و کیفی مدارس معارف اسلامی بیش از هر زمان دیگری تاکید نموده و این امر را به عنوان باقیات الصالحات دست اندرکاران بیان نمودند. همچنین ایشان بر تشکیل بانک اطلاعاتی دانش آموزان مومن و خانواده‌های معتقد آنها تاکید داشتند. ایشان عنوان داشتند ضرورت این رشته مثل بقیه رشته ها در مدارس باید تبیین شود. این فرصت را نباید از دست بدهیم. همکاران به خاطر اعتقاد نه وظیفه اداری و تقدیرنامه و …. وقت و انرژی بگذارند و هم توسعه کمی و هم کیفی این مدارس را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=7001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.