• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
    9
  • کد خبر : 6903
  • 09 مهر 1401 - 15:46

گزارش حضور دکتر امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه فیض کاشانی

آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با حضور جناب دکتر امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۶ مهر در دبیرستان هیات امنایی علوم و معارف اسلامی فیض کاشانی منطقه ۱۴ تهران برگزار شد.

حضور دکتر امانی در دبیرستان دخترانه فیض کاشانی

در این مراسم دکتر محمود امانی طهرانی با تبریک آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس به معلمان و دانش آموزان، اظهار داشت: اول مهر که می شود همه آدم ها در این عالم دنبال یک چیز می گردند که در زندگی اصلا فراموش نمی شود و همیشه در ذهن ها می ماند و آن اول مهرهای شروع سال تحصیلی است.

حضور دکتر امانی در دبیرستان دخترانه فیض کاشانی

ایشان به دانش آموزان توصیه کرد قدر این فرصت ها و لحظه های در کنار هم بودن را بدانید تا در آینده به نیکی از آنها یاد کنند.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تجربه شیرین موفق بودن در تحصیل را یکی دیگر از نکات مهم برای حضور دانش آموزان در مدرسه عنوان کردند.
ایشان با اشاره به تلاش خانواده ها و مدیران و معلمان برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان عنوان کردند: تمام این ها بر یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن رشد و تعالی دانش آموزان در تمام زمینه ها می باشد که هدف سند تحول بنیادین نیز همین رشد در تمام ساحت ها می باشد.

حضور دکتر امانی در دبیرستان دخترانه فیض کاشانی

دکتر امانی وجود رشته علوم و معارف در دبیرستان فیض کاشانی را یک موقعیت خاص برای دانش آموزان این منطقه عنوان کرده و بیان داشتند که این موقعیت خاص می تواند یک فرصت خاص برای دانش آموزان ایجاد کند.

بنابراین دانش آموزان می توانند این دبیرستان را به عنوان یک پایگاه خاص و ویژه بوجود بیاورند که برای سایر دانش آموزان یک مسیر روشن را ترسیم نماید.
در ابتدای برنامه جناب آقای بیانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ ضمن خوش آمدگویی به مهمانان مراسم، آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان، مدیریت و کادر دبیرستان تبریک گفته و هفته دفاع مقدس گرامی داشتند.
شایان ذکر است که دبیرستان فیض کاشانی در میان مدارس معارف سراسر کشور در امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۱ رتبه پنجم را کسب نموده است.

حضور دکتر امانی در دبیرستان دخترانه فیض کاشانی

در ادامه جناب دکتر امانی با حضور در میان دبیران و کادر دبیرستان از زحمات و تلاش های مدیریت و کادر آموزشی و پرورشی قدردانی نموده و لوح تقدیری را به مدیریت دبیرستان تقدیم نمودند.

کلیپ گزارش حضور دکتر امانی در دبیرستان دخترانه معارف اسلامی فیض کاشانی

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=6903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.