• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
    1
  • کد خبر : 7398
  • 16 آبان 1402 - 11:05

اولین جلسه مجازی مدارس علوم و معارف اسلامی دولتی سراسر کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور مدیران محترم مدارس برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام خسروی ضمن ابراز انزجار از حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد که این حملات مقدمه نابودی این رژیم سفاک باشد.
در ادامه ایشان به برگزاری اولین اردوی دانش آموزی مدارس معارف شهر تهران اشاره نموده و گفت: درحال تلاش هستند تا در آینده اردوهای دیگری برای دانش آموزان مدارس معارف برگزار شود.
توجه به آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن و تقویت بنیه قرآنی دانش آموزان، راه‌اندازی کانال پیشگامان معارف ویژه دانش آموزان این رشته در بستر فضای شاد از دیگر نکات مورد اشاره معاون دفتر پشتیبانی مدارس معارف بود.
در ادامه جناب دکتر قماشچی مدیر دفتر پشتیبانی مدارس معارف به صحبت پرداختند.
ایشان با تشکر از حضور مدیران محترم مدارس معارف در جلسه، این جلسات را در جهت پشتیبانی و تقویت مدارس معارف عنوان کرد که کمک‌ها و خدمات دفتر بتواند باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی مدارس معارف شود.
ایشان از آمادگی « گزینه ۲ » برای برگزاری آزمون هماهنگ دانش آموزی با تخفیف ویژه برای مدارس معارف خبر دادند که در آینده نزدیک به اطلاع مدیران محترم خواهد رسید.
مدیر دفتر پشتیبانی همچنین برنامه‌ریزی مدارس معارف برای حضور دانش آموزان معارف در جشنواره خوارزمی را خواستار شد.
دکتر قماشچی به اتفاق مبارکی که در دبیرستان ماندگار البرز در دست اقدام می‌باشد اشاره نموده و گفتند مقرر شده است تا دبیرستان ماندگار البرز با همکاری و حمایت وزارت آموزش و پرورش و مدارس علوم و معارف اسلامی و با بهره‌گیری از اساتید برجسته و تراز اول، دروس تخصصی رشته معارف را ضبط نموده و به صورت آفلاین در اختیار دانش آموزان این رشته قرار دهند.
فیلم‌های آموزشی این دبیرستان که تحت عنوان «پویش جهاد علمی» برگزار می‌شود در سایت دبیرستان ماندگار البرز بارگذاری خواهد شد.
در ادامه جلسه جناب دکتر ناوندی در موضوع چالش ها و فرصت های دانش آموزان معارف در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به ایراد سخنرانی پرداختند.
صحبت های کامل جناب دکتر ناوندی به زودی بارگذاری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=7398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.