• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
    12
  • کد خبر : 6928
  • 24 مهر 1401 - 9:01

بازدید از مدارس علوم ومعارف اسلامی شهر اردبیل

در روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ دکتر احمد قماشچی و حجت الاسلام خسروی از دبیرستان معارف دخترانه صدرا شهر اردبیل بازدید به عمل آوردند.

بازدید از مدارس معارف استان اردبیل

در این دیدار با حضور نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و کارشناس مقطع متوسطه ناحیه ۱ اردبیل انجام شد، ضمن عرض خسته نباشید به مدیریت و کادر دبیرستان، روند آموزشی و پرورشی دبیرستان و همچنین مشکلات پیش رو مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

نمایندگان کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی شورای عالی آموزش و پروش، گلوگاه اصلی و حیاتی رشته علوم و معارف اسلامی را جذب دانش آموزان مستعد و علاقه مند دانستند و بر این اصل بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش تاکید نمودند.

در ادامه دکتر قماشچی و حجت الاسلام خسروی ضمن حضور در کلاس درس دانش آموزان با تعدادی از آنها به گفتگو پرداختند و نظر آنها را در رابطه با روند آموزشی و تربیتی دبیرستان جویا شدند.

بازدید از مدارس معارف اسلامی استان اردبیل

در این دیدار صمیمی دانش آموزان ابهامات خود پیرامون آینده تحصیلی و شغلی را پرسیده و پاسخ لازم را دریافت نمودند.

در ادامه بازدید از مدارس علوم و معارف اسلامی شهر اردبیل، نمایندگان کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی شورای عالی آموزش و پرورش به دبیرستان پسرانه معارف اسلامی امام صادق علیه السلام وابسته به حوزه رفته و از آن بازدید نمودند.

بازدید از مدارس معارف استان اردبیل

در این بازدید با مدیریت دبیرستان علوم و معارف اسلامی و دانش آموزان این رشته گفتگو صورت گرفت و به سوالات آنها پاسخ داده شد.

معرفی کتاب های کمک درسی موجود در بازار در دروس تخصصی، برگزاری جلسات و آشنا کردن دانش آموزان با آینده شغلی و تحصیلی، تبلیغات, جلسه با مدیران و مشاوران مدارس دوره اول متوسطه شهر اردبیل، برنامه ریزی برای آموزش مهارتی دانش آموزان و … از جمله پیشنهادهای ارائه شده به دبیرستان امام صادق علیه السلام از سوی نمایندگان کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی شورای عالی آموزش و پرورش بود.

بازدید از مدارس معارف استان اردبیل
لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=6928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.