• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
    5
  • کد خبر : 6832
  • 28 تیر 1401 - 17:09

دیدار اعضا کمیته مدارس معارف با وزیر آموزش ‌و پرورش

شصت و چهارمین جلسه کمیته مدارس علوم و معارف اسلامی در روز شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۵ با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش تشکیل شد.

دیدار اعضا کمیته مدارس معارف با وزیر آموزش ‌و پرورش

مشروح خبر

در این جلسه معاونین پرورشی و آموزش متوسطه، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و سایر اعضا از جمله معاون حوزه های علمیه خواهران و حجج اسلام سیدحسینی، تقدیری، دانی، نجفی و …. حضور داشتند.
ابتدا جناب آقای دکتر امانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش مدارس علوم و معارف اسلامی را از رویش های انقلاب قلمداد کردند و کیفیت گرایی را خط مشی ثابت این مدارس دانستند.
پس از آن گزارشی از وضع موجود و راههای تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی توسط دبیر کمیته آقای جعفرآبادی ارائه گردید و با تشکر از مقام وزارت تشکیل جلسه در آستانه عید سعید غدیر را مایه خوشحالی و امید تلقی نمودند.
سپس پیام حضرت آیت الله امامی کاشانی که به علت حضور در مشهد مقدس نتوانسته بودند در جلسه شرکت کنند توسط حجت الاسلام آقای سید حسینی قرائت شد.
در ادامه اعضا محترم به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند. موضوع نیروی انسانی، کنکور، کتاب درسی، آموزش مشاوران و همکاری اداره ادارات کل آموزش و پرورش از جمله نکاتی بود که در بیان حاضرین در جلسه مورد اشاره قرار گرفت.
در پایان جلسه جناب آقای وزیر اعلام فرمودند ما آماده همکاری هستیم و به مدیران کل نیز توصیه به این امر خواهم داشت. برای تامین نیروی انسانی بررسی شود چنانچه مقدور باشد از ظرفیت دانشگاه شهید مطهری به عنوان بازوی دانشگاه فرهنگیان کمک گرفته شود. همچنین در مورد کنکور به دغدغه شما توجه خواهیم داشت و معاونین پرورشی و متوسط نیز آنچه را اعضای جلسه گفتن مدنظر داشته و برای انجام آن اقدام کند.

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=6832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.