• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
    20
  • کد خبر : 4160
  • 03 دی 1399 - 0:53
محصول چندرسانه ایی

کلیپ دختر آسمان ، محصول مرکزهنری ماوا سازمان اوج

کلیپ دختران آسمان

کلیپ دختران آسمان که محصول موسسه ماواست ، ترکیب دکلمه و شعر سید حمید رضا برقعی و موسیقی دلنشینی است . انسان را سوار بر ماشین زمان کرده و به دهه شصت می برد یاد و خاطر دفاع مقدس و ارزش هایی انقلابی را زنده مینماید.

کلیپ دختران آسمان روایتی است از سلوک و سبک زندگی دختران مومن و انقلابی ، مادران ،خواهران ، همسران شهید در دوران جنگ تحمیلی.

تماشای این ویدئو را به همه دانش آموزان دختر به ویژه دانش آموزان رشته معارف اسلامی توصیه می نماییم.

تقدیم به همه مادران و خواهران شهید

با توجه به تعطیلی مدارس  و فعالیت های فرهنگی تربیتی همانگونه که فعالیت در عرصه آموزشی را در فضای مجازی برخود لازم می دانیم و سعی و تلاش هم می کنیم فعالیت های فرهنگی را نیز در فضای مجازی بر خود لازم و واجب میدانیم .

کلیپ دختران آسمان یکی از سلسله محصولات چند رسانه ایست که برای دانش آموزان عزیز آماده گردیده است که به تدریج بارگذاری میگردد.

منتظر محصولات متنوع فرهنگی و چند رسانه ایی متناسب با مناسبت های روز ما باشید . دانش آموزان ، اولیا محترم ، مدیران و دبیران بزگوار چنانچه پیشنهاد و یا انتقادی داشتید از طریق فرم تماس با ما نظرات تان را اعلام فرمایید.

برای مبارزه با جریان های انحرافی و نفوذی همچون ۲۰۳۰ بر همه دغدغه مندان تعلیم تربیت الزامی است تا با روشن گری و فعالیت منسجم و شبانه روزی و استفاده از ظرفیت فرهنگیان مومن و انقلابی به نشر معارف نورانی اهل بیت در قالب های متنوع پرداخته تا آثار شوم جریانات مذکور را خنثی نماییم.

در راستای هم افزایی با سازمان هنری اوج ارتباط گرفته شده است تا محصولات متنوع و متناسب با موضوع تربیتی دانش آموزان عزیز همچون کلیپ دختران آسمان دریافت و در سایت و شبکه های اجتماعی مرتبط با سایت بارگذاری و انتشار داده شود.

آنچه توقع از خانواده رشته معارف اسلامی یعنی دانش آموزان ، اولیا ، دبیران و مدیران محترم داریم آن است که ما را در توزیع و انتشار این محصولات یاری نموده تا به دست همه دانش آموزان برسد.

لینک کوتاه : https://reshtemaaref.com/?p=4160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.